Wednesday 7 December 2011

lasagna


eceh..org nak citer pasal masak aku pun nak citer gak..
sajer hari tu cuba2 buat lasagna,ntah la apa rasanya,tp adam makan banyak la,kakak & adik2 aku pun makan diorg kata ok,kalu anak buah aku konpom tambah sampai 3 kali,suka betul dia
nak tunjuk gambar ker?
heheh mcm malu lak,maklumla akak kan x bape nak pandai masak,rupa lasagna tu mmg x cantik la kalu dibandingkan dgn masterchef..hehe



inilah rupanya,letak dalam bekas ni jer utk membakar,kat umah aku tu mana ada bekas2 cantik jadi guna jek apa yg ada,janji ada hasilnya.yg penting hasilnya.
alhamdulillah 1st time cuba menjadi juga,sampaikan adam lepas balikpd hari tu nak lagi la..adam panggil roti je,nampaknya bole masak lagi nih sebab anak aku suka & perlu diperbaiki lagi.
azam thn baru,kena belajar memasak..hehe ini x tgk citer memasak kemain lagi aku,tp memasak hmmm..
sbb tu en.azmi dok perli2 aku kdg tu..tgk rancangan memasak bkn main lagi...tp masak itu la juga hari2

hahahah....


mama aryan

No comments:

Post a Comment