Thursday 1 December 2011

nak sambung citer lagi

kihkihkih...aku dah xder keje sampai nak buat entri byk2 kali pada hal citer 1 hari dah boleh abis...
lantakla yop udah blog kau punyer yer,hantam jer la..

ni gambar kat homestay yg kitorg duduk masa kat somban aritu,baya murah jek sebab mak mentua adik aku unyer kawan pemilik homestay nih..




homestay ni rumah teres setingkat ada 3 bilik,2 bilik air..selesa hiasan dalam rumah pun cantik,
siap aku cakap kat en.azmi kalu ada rumah sendiri nanti kan best,boleh buat deco2 macam nih,x pun kita panggil je eric leong tolong deco kan umah kita nanti ( eceh! berangan lebih xder maknanya)

perjalanan balik..kami balik ikut jalan lama jer,dlm perjalanan nampak orang tanam pokok dragonfruit, aku citer2 la dgn kakak aku pasal buah tu..sedap juice dia pun sedap, tetiba ada nampak org jual buah dragonfruit tepi jalan en.azmi terus berenti & beli buah tuh..mungkin dia ingat aku nak makan agaknya..


anak buah aku sempat lagi bergaya depan gerai nih..
abg ipar aku lak ntah dia beli apa,sejenis siput yg bernama lokam ke apatah aku pun x pasti.
balik tu diorg sumer singgah umah aku,abg ipar aku terus masak siput tu.
nak dijadikan cerita,puting si adam tertinggal lak kat homestay,risau lak aku malam kang dia xleh tido,skang nih malam jek dia guna puting tu,nasib baik jumpa yg lama,tp dia x bape nak yg tu,jd terpaksa la beli yg baru,
setakat ni dah 4 kali beli puting baru.
harap2 lepas ni adam nak berenti terus,x perlu guna puting lagi.

mama aryan

No comments:

Post a Comment