Thursday 3 March 2011

habis gak akhirnyerr

alhamdulillah..hari ni da abis la m'ganti posa yg aku tggla thn lps,bkn per ganti awal2 ni sbb takut lupa,tup2 da nak posa blk.B'buka ngan apa td?biasa la aku kan x baper nak pandai masak(bak kata en.hubby aku tu la,tp dlm dia kata aku x pandai masak aku tgk perot dia boroi la jgk).td aku cuma buat nasi goreng bodo dgn goreng ayam jek,nak upload gambar kat cni kang org tgk muntah lak,ntah apa2 jer nasi goreng aku tuh yg pntg aku bole mkn.klu aku upload gak nmpk dek en.hubbby aku tu konpom dia ngata aku,itu pun nak upload gak?..
tu la dolu aku ni buta it,skang ni tahap rabun jer la,dolu2 fb pun aku xder,ada fb tu pun sbb azmi yg buatkn,pastu pnt la aku blaja cmner nak upload gmbr,tp dia x layan,dia suh aku blaja sdiri,da aku blaja ngan adik aku,aku upload gmbr byk2 dia ngata aku..amboi sjk dh pandai mcm2 gmbr nak upload..hehe bior le teman ye..
skrng dh ader blog aku xtau la dia tau x,aku rs dia tau,cuma aku tatau dia follow x blog aku nih,klu dia follow pun xper..eh eh td aku citer psl apa yer?pasal buka posa kan..tu je la sajian b'buka aku utk posa ganti yg t'akhir, klu rajin pasni bole buat pose sunat lak yer,sejak2 da kawin jrg lak aku posa sunat ms bujang2 dolu rajin la jgk. bkn per sejak kawin ni masa mcm x ckp,kul 7 antar ank umah opah yg jg adam,7.30 msk keje, kul 4.30 blk,kul 5 smpi umah amik adam,melayan kerenah adam yg makin lasak,mana nk msk dinner,mana nk bsh baju,en.azmi lak smpi umah kt kul 7mlm,mujur la dia nak tgk kan adam,dpt la aku bt keje dgn pantas sket,klu x buat keje smbil b'silat dgn adam,aku pgg sudip,dia pun nk pgg gak,kdg2 amik penyapu nk sapu sampah(mcm perli mama dia jer sbb mama dia mls menyapu).sesudah msk kejar solat maghrib,pastu sediakn makan u dinner,klu bujang2 dulu lps maghrib bole la,ngaji smbl tggu isyak,skang t'paksa curi2 masa,dpt baca sehelai pun jd.tu pun kdg2 x t'buat,sbb aku jenis tido awal,kul 10 mata dh start kuyu,kdg2 adam blom tido aku dh tdo.azmi la yg amik tugas tidokn adam,tp mmg kdg2 adam nk tido ngan azmi...


 adam dgn papa..ader gak nk interframe kat sini..
ni adam ngan abg awisy dia,sdg b'main di taman,abg awisy muka b'parut...jatuh main di taska...
pe hal tetiba msk gambar nih,pd hal citer mende lain..heheh sajer nk bg meriah entry nih..klu tulis pjg2 bosan gak nak baca,mskkan gmbar ok skt kot...
nampaknyer mcm kene stop dulu utk hari ni,adam dh mula m;ganggu nak tido latu,mlm ni nk kat mama dia lak. Eh esok rasa cm nak m'jerit jek kat bebudak opis dgn suara yg nyaring nih,keje mcm x penah surut,sian budak2 opis aku,tp akak ttp jerit gak la adik2 yer,biasala kan,korg kn dh kenal akak...
masa utk tido..

mama aryan

No comments:

Post a Comment