Monday 28 February 2011

cuti hujung minggu

sabtu kene pegi opis keje2..aku ingat keje gomen ni boleh la goyang kaki mcm yg sesetengah org kata,tp kat jabatan aku ni mcm xder masa nak goyang kaki,keje x abis2 kdg2 sabtu ahad pun kene keje.sabtu aku pegi opis bawa adam,terpaksa la,xder sapa nk tlg jaga,sebelum pegi siapkan segala makanan utk adam,yg plg senang breakfast mc d la.sambil buat kejesambil layan adam,sian anak aku tu...tgk la ni mcm2 gelagat dia,bwh meja pun ada
ntah apa la adam ni buat kat bwh meja tu..senyum jek..
ni adam tgh cuba2 nk buka drawer cik ijah...
bawah meja lagi...
dah la panas xder aircond adam ni lak suka tol tutup kipas,panas aku...
Ahad...gi kenduri kawin suzi...sempat makan n amik sekeping 2 jer gambar pengantin,hari panas adam lak dah nak tido muka tu muncung jer,xnak senyum pun bila org usik..

pengantin yg sangat berselera makan..hehe jgn marah suzi yer..selamat pengantin baru..cantik suzi...
makan lagi....
fid n norli..sempat lg interframe..lps amik nasi
tgk tuh cik ijah paksa2 adam tgk kamera...
nak senyum ke nak nangis adam tu..
senyum tgk apa agaknya yer?
zuli n partner..hmm..hmm..bila lg?
adam dah x berbaju masa balik
adam n mama...
abis dah kisah ujung minggu....

No comments:

Post a Comment