Wednesday 30 November 2011

cerita bersambung

assalamualaikum & salam sejahtera

aku nak sambung lagi citer pegi seromban hari tu..
alang-alang dah sampai ke sini kami amik keputusan nak gi lepak tepi pantai.lagipun aku memang nak bawa anak aku gi jalan2 maklumla dah lama tak bawa adam gi jenjalan,jadi kesempatan ni aku ambil utk bawa anak aku tu jenjalan la,pada hal aku nih bukannya larat sangat dah nak berjalan2,lg 3 minggu due tu,masih ada hati nak lepak2,xper yg penting sumer org gumbira..anak aku memang gumbira la..

kami lepak2 kat pantai teluk kemang jek,walapon cuaca x mengizinkan anak2 buah ngan adik aku tetap terjun laut gak..

 sewaktu sampai cuaca masih ok...org pun ramai kat sini nak cari parking pun susah.



sempat minum air kelapa & pekena laksa dulu..pastu jalan2 tengok barang2 yg ada dijual disekitar pantai, ok gak la,aku beli la baju utk kami 3 beranak..


hujan dah turun time nih...kami berangkat ke tempat lain lak,aku nak bawa adam ke muzium tentera lak,mesti dia suka...

Kat Muzium Tentera PD

 betapa gumbiranya adam berlari2 dalam hujan,sumer kenderaan tentera kat situ disebutnya lori

 dua beranak dalam keretapi yg x bergerak


ahkak pun nak interframe,1st time dtg dulu,aku tengah peknen kan adam.skang dtg aku peknen anak kedua lak..begambar ditempat yg sama okeh... 



 hajat hati nak masuk terowong PKM nih,tp masa kami pegi terowong tutup lak



happy tul adik & anak2 buah aku dpt melom[at dlm hujan




sempat lagi berteduh bawah sayap kapal terbang

nak sambung lagi citer nih???

tunggu je lah masa aku rajin..

mama aryan

No comments:

Post a Comment