Monday 10 October 2011

hepi besday papa aryan

Assalamualaikum & salam sejahtera



9 oktober 2011..besday suami aku,sayangnya xder celebrate pun,aku kena g taklimat & aku pun lupa hari tu besday en.azmi kihkihkih...teruk sungguh,dah la x belikan apa2 hadiah pun,tp nanti la aku belikan tu pun kalu aku ingat lagi.sebenarnya kalu nak cakap secara jujur aku ni x reti nak beli hadiah kat en.azmi ni,dulu2 aku beli kemeja jer,selebihnye kalu aku tanya nak apa dia akan kata "simpan je duit tu.." ëceh pada hal aku tau mesti dia nak hadiah tu..hehe nak kaber la tuh,bg nampak x eksaited sgt...

sudahnyer semalam aku belikan kek tiramisu



en.azmi suka kek ni,setakat yg aku tau la sebab setiap kali aku beli mesti dia abiskan,tu pun semalam aku belikan 2 slice jek,xder la nak tiup lilin bagai,aku beli letak dalam peti ais,masa dia balik pun aku xder la ckp direct yg aku beli kek tu utk dia,aku ckp ngan adam jek "gi amik kek makan ngan papa.."nampak x romantik langsung aku nih...geli ahkaks nak romantik you...
tp aku nak beli ni nanti..


sebab akak suka bau perfume nih...dari mula kawin sampai la skang dia x penah tukar perfume lagik.eceh dah tulis kat sini lak,tetiba aku x jadik beli..kehkehkeh,buat malu jek,harap2 en.azmi x baca entri nih,lgpun perfume dia x abis lg,so lambat lg la baru beli..tgk mcm kedekut pun ada nih...

apapun buat suamiku..hepy besday semoga pjg umur,murah rezeki & hubungan ini berkekalan hingga ke akhir hayat..amin

mama aryan


2 comments:

  1. Happy Birthday Abg Mi.. hehe tumpang wish kat sini. Semoga pnjg umur, murah rezeki & gembira selalu.

    ReplyDelete
  2. wahh cm best plak nengok kek tuh..sedappnyerrr..

    ReplyDelete