Saturday 1 October 2011

citer anak aku lagi

assalamualaikum & salam sejahtera

Sajer nak citer pasal adam hari ni.skang mulutnya sangat bising,kadang2 sampai x terlayan aku.
apa yg dia suka dan minat sekarang?


skang dia sgt suka tgk citer upin & ipin,setiap hari lepas amik dia dari umah opah,selesai asar,dia dah bising kat aku "mama...pinpinpin..."maknanya nak tgk citer ni la,nasib baik sekarang mmg ada citer ni kat tv9 kul 5.30ptg.jumaat hari tu x sempat tgk sebab aku dok sembang dgn akak depan umah,apalagi mengamok la dia ptg tu..pinpinpin x abis2,bengang tinga aku nih...

bendera malaysia...apa kaitan dgn anak aku? wah kalu nampak bendera malaysia je terus..'mama..tetedeka.." tau apa? merdeka okeh..patriotik jugak anak aku nih,pada hal sekali je sebut masa merdeka dulu,terus dia ingat sampai sekarang,nampak jer bendera malaysia konpom dia sebut "tetedeka"

satu lagi yg dia teruja kalu nampak,x lain x bukan ini dia,kalu nampak sepanjang jalan dia akan panggil aku "mama..papa...lui.."
lori..sangat suka dgn lori,kalu g mana2 dia tunujuk satu2 lori kat aku,penat nak menjawab,aku tgh menaip ni pun dia sibuk2 tunjuk lui2 kat aku...x kira la lori kecik ke besar sumer buat dia teruja tengok asalkan lori..
lepas ni tatau la apalagi yg dia akam minat.

mama aryan

No comments:

Post a Comment