Sunday 29 January 2012

mama dah tua hahaha...



assalamualaikum & salam sejahtera

22 januari hari tu bertambahlah umur aku nih..alamak dah tua akak yek.masa tu kat kg,xder buat apa2 sambutan pun.cuma en.azmi belikan kek je,ntah bila belinya aku pun tatau,sbb sepanjang masa dia ada ngan aku je,mesti la dia suh sapa2 pegi belikan kek tuh,bila aku tanya dia kata rahsia dia dgn adam.


kek dari suamiku..eceh.

memang besday akak tp tengok la apa yg jadi..


anak & papanya yg meniup lilin..hehe mmg aku yg suruh pun,dah tua2 ni malu lak nak tiup2 lilin nih.
depan tok,mak&abah mentua,adik2 ipar ngan biras lak tuh,malu la akak, kalu tak mungkin bersembur air liur aku ni meniup lilin tu hehe..kaber malu la dgn family mentua,kalu family sendiri mau aku dah tergedik2 ngalahkan adam rasanya..hwah3 berlakon sopan lak aku? bkn apa kalu ngan adik-beradik aku konpom diorg pun gedik2 skali sambil ngata2 aku x sedar diri dah tua2 nak berlilin bagaikan? fedulik apa akak...tp dgn family mentua nih tgk adik2 ipar ngan biras mcm ayu2 gitu,akak malu lerr..nak terlompat2 gedikss
hehe..dah makin berusia nih aku berdoa moga2 umur yg ada ni diberkati & semoga aku menjadi seorg hamba yg lebih baik,ye la semakin meningkat usia ni,semakin dekatlah kita dgn alam yg satu lg,semoga amalanku cukup utk dijadikan bekalan disana nanti..amin
heppi besday to me..


mama aryan 

7 comments:

  1. Amin... :)
    Hehe..bestnye dpt seprise dr en suami.
    Ira tau sape beli hehe..
    Erm.. kalo sambut besday dgn fmly sendiri mmg kita lebih comfortable n lebih excited. Kalo ira kt tmpt kak lah pn, ira jd malu2 kucing. Tp kalau dgn family sendiri, hehe.. x malu da..
    Maybe mlm tu sbb kami sibuk isi door gift, tu yg x menyebok sgt tu.. hehe..

    Apa2 pn, semoga doa kak lah dimakbulkan & gembira selalu.

    Bln dpn besday ira plak.. ada ke suprise agaknye ye??

    Besday abg mi & icong sama.. blh la kita plan sama2 ye x? hehe...

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu,dgn family sdiri xla segan sgt hehe..akak kan gedik sket..
      ok gak nanti masa besday diorg kita buat la family trip ke sambil sambut besdy diorg.bole plan nk gi mana nanti

      Delete
    2. Ok jgk tu, tp kene amik cuti la. Sbb 9/10 tu hr selasa.

      Delete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. btl gak tu,xpe nanti kita fikir apa nak buat ye, x penah lg pg holiday ngan family a.mi sejak kawin nih..dgn family k.lah tiap2 tahun pegi

    ReplyDelete
  4. insyaAllah, ada rezeki kita g holiday. Fmly ira jrg jgk g bercuti sbb adik sekolah lg. Setakat jalan dkt2 tu ada la. dgn fmly mertua, ada la skali tu pn lps kawin hr tu.

    ReplyDelete
  5. family k.lah pun g jln dekat2 je,tu pun yg ada rumah bank rakyat,sbb adik ngan akak keje bank rakyat,yg selalu kami pg pun port dickson je, insyaallah 18 & 19 feb ni g cmeron,rumah bank ada,lgpun a.mi x penah gi sana lagi

    ReplyDelete