Thursday 29 September 2011

anak buah baru lagi

assalamualaikum & salam sejahtera

sebenarnya dah lebih seminggu pun aku dapat anak buah baru,tp baru skang nak update kat sini.
isteri adik ipar aku,yakni biras aku dah selamat melahirkan baby girl melalui pembedahan  pada 21 september 2011 hari tu.
aku amik cuti hari tu,bawa mak & abah mentua ke hospital,disamping tu aku memang nak g tengok baby baru pun,teruja weh dpt baby girl..so cute,lgpun cuti aku berpuluh2 hari lagi ntah bila nak abis aku pun tatau.



Aimy Qairina Bt Azizul

cute & chubby okeh..tp mcm biasa aku x berani nak pegang baby yg masih kecik nih,
takut akak okeh,so akak tgk je la hehe...

tahniah buat adik iparku dan isterinya :

Azizul B Abdul Aziz & Hasdilazira Bt Abdul Latif,
Selamat menjadi ayah & Ummi.


mama aryan

1 comment: