Tuesday 17 May 2011

taklimat-bagan lalang sepang

assalamualaikum & salam sejahtera

kali ni nak citer pasal gi taklimat BE kat seri malaysia,bagan lalang, sepang.pegi 4hari 3mlm.aku yg x bape sihat ni t'paksa la join gak,sedih..tgglkn adam 4 hari.
sepanjang taklimat,mmg aku x larat nk layan,kdg2 ada gak aku x msk time taklimat tuh,jez rilex kat bilik,bkn apa aku mmg x larat,ni pun aku paksa gak utk hadir ke taklimat t'sebut
 sgt tekun diorg dgr taklimat,tgk azrul yg ujung skali,sgt kusyuk smpi terpejam bijik mata..tu konpom tido,mujur x t'sengguk kepala tu..
ini lg semangat,aku tatau semangat b'taklimat @ semangat nak b'gambar jer..
budak2 nih sempat g jln2 kat tepi pantai tp aku tido jer kat bilik x larat nak follow,gmbr ni aku cilok fid punye..
 hari last b'taklimat..tgk muka msg2..sgt hepi nak blk umah,siap amik gambar kat bunga2an lg
 t'masuk tuan tanah gedaong nak interframe gak..
 ni acara menyangkut dagu di dahan poko..
 b'gambar sebelum blk..
nah ini dia,aksi mahal tuan tanah b'baring dirumput,lega demam akak bila da nak blk nih...
nak blk tuh keta aku wat hal lak,bateri kong,penat kengkawan m'repair tetengah panas,smpikan t'paksa pinjam jumper,tim.pengarah,adeh..malu akak,almaklum akak ni tau bw keta jer,selama ni bater,servis apa bgi hatta isi minyak pun en.azmi yg uruskn,alasan aku s'pjg jln pg & blk keje xder stesen minyak..hehe tp mmg btl pun aku mls nak koner2 pusing2 msk sek.18 isi minyak.
blk tu kami ikut jln lama,banting nak mkn durian,dpt la mkn doyan,aku mkn seulas jer,x selera nak mkn pastu singgah beli kepek kat faz.
sempat lg b'gambar kat tempat jual kepek tu..

lps tu terus blk aku da x sbr nak jumpa adam,rindu sgt..tp smpi kat umah opah dia wat dekk je kat aku..merajuk la tu kena tggl lama2.smpi 2,3 hr gak la dia wat mcm tu,tp skang dah ok..lega aku rasa. 
cumanye aku msh x dpt nak uruskan adam btl2 lg,aku msh rasa x bape sihat.

wassalam

mama aryan

No comments:

Post a Comment