Sunday 18 September 2011

2 citer dalam 1 hari

assalamualaikum & salam sejahtera

cirite pasal hari khamis lepas,aku citer kejadian pertama dulu la.
pepagi adik ipar aku bgtau,adik aku dah selamat melairkan seorang baby girl,yer..baby girl pertama dlm family aku,mcm yg penah aku ckp dulu,dlm family aku anak2 buah aku sumer boy t'masuk anak aku dan hari ni dpt sorg baby girl..alhamdulillah...


 daesha dynara bt daniel
sgt lena tido,menangis bila lapar je,lahir ikot tingkap.(kena bedah) berat 3.38kg kecik sikit dr abgnyer dulu 3.95kg..




adik aku yg gumbira setelah selamat dibedah,alhamdulillah sumer selamat.
 abg awisy yg semangat nak meriba adiknya,pandai ok,bila adik nangis dia pegi tepuk2 adik dia,adik dia pun diam je...aku nak gelak bila mummy dia kata 
mummy : dah la abg riba adik tu ( ye la..dia bkn leh riba betul2 pun,tgk la daddy yg kena tahan kepala adik)
tp dia ngamok2 gak nak riba adik dia lg
mummy : ok ni abg pegang sekali je tau..last
awisy : la kenape sekali je? abg nak sepuluh kali... dgn muka selamber dia ckp adoyai abg,semanagt betul dia nak dukung adik yer,tunggu adik besar sket yer..
 

ni org2 yg menyibuk kat spital tu..aku la,x lama lg aku pun kat sini gak la..huishh berdebar2 gak nih,walapon rasa dah x sabar nak pegang baby.
bapa ngan anak yg bergumbira di spital..adam ni suka tgk baby nak kiss byk kali,nanti kalu dpt adik sendiri tatau la mcmner,kdg2 tgk mcm jeles jer,kalu ckp pasal baby senirik dia x bagi..
ini citer gumbira utk hari ni..

mama aryan

No comments:

Post a Comment