Tuesday 6 September 2011

kek coklat walnut

assalamualaikum & salam sejahtera

sajer nak buat citer..kan malam raya tu aku ada buat kek coklat walnut nih..hehe sajer la nak tunjuk walapon aku tau ropenyer xlarr secantik yg dibuat oleh masterchef tuh..tp bole la
inilah ropenye kek tuh setelah dihias oleh adik aku & asben dia.

malam tu gak diorg col aku,nak minta kebenaran makan kek tuh,sebab adik & abg ipar aku dah terliur tgk kek ni,aku bg jer diorg makan.diorg kata sedap..apo laei banggo gilo makcik..kombang lobang idung..
dua beranak yg x sabar2 nak membaham kek,tgk tuh dua2 org nak potong,udah mcm nak potong kek besday lak.apa2 pun aku hepi diorg suka apa yg aku buat.
ada sesapa nak resepi?nanti bole la minta kat aku hehe...

dah tu jer la dulu buat masa ni,dah penat nak menulis ni,adam & en.azmi pun dah lama tido,cuma aku jek dok ngadap laptop ni lagi,huh x sedar diri tul,esok dah la nak bangun awal,kain baju ada sebakul yg x berlipat lagi..adoiyai...penat2,tp masih sempat gak nak hupdate blog ni yer..hehe

mama aryan

1 comment:

  1. rajin kak lah buat kek. hehe.. ira da lama x buat kek. resepi pn da kemana ntah.

    ReplyDelete