Saturday 12 November 2011

11.11.11


cantik tarikh ni kan? mesti ramai amik peluang utk menjadikan tarikh ni sesuatu yg istimewa,bagi aku xder apa2 yg istimewa pun.
cuma aku & adik2 kat opis tuh buat makan2..hehe asyik makan je yer..
aku sebenarnya tatau nak masak apa,maklumla x bape nak larat dah nak memasak.tp kalu bawak perut jek x best lak.jd mlm sebelum tuh aku ajak en.azmi gi giant beli bahan2 utk buat triffle,jd mlm tuh yg jd masterchef aku la..yg jd pelajar tentu la en.azmi,aku minta dia tolong aku buat triffle tuh,bkn apa senang jek buat mende tuh,alih2 en.azmi pun sibuk nak sebekas nak bawa gi opis dia.
mulanya aku nak buat guna buah strawbery tp buah tu xder lak kat giant,jd aku guna apa jek buah yg ada.
hasilnyer beginilah akhirnyer,xder la cantik mcm org lain buat tp sedap la bila dimakan,bukan nak puji suami sendiri tp kengkawan aku yg ckp mcm tuh..hehe

gambar dari permukaan atas jek,aku buat 3 lapis sebenarnya,aku  guna buah peach je,akhirnya sumer kengkawan nak amik resepi..hehe..

semangat adik2 akak nih bergambar..

antara menu2 yg ada,nasi impit,kuah kacang,spaghetti,ikan bilis goreng pedas,rendang daging korban,kopok goreng...

makan spaghetti dengan sambal bilis pedas mmg mabelles..berair idung

semangat makan..licin pinggan..

ahkak pun nak interframe...x sedar kat atas meja tuh keje berlambak2..keje keje jugak makan tetap okeh...


mama aryan

No comments:

Post a Comment