Tuesday 8 November 2011

check up lagik

assalamualaikum & salam sejahtera

sabtu lepas pegi check dengan doc norleen kat demc,dah buat appoinment awal2 lagi.
macam biasa timbang berat(aku x pecaya okeh berat aku masih 55kg,sepanjang peknen cuma naik 5kilo jek?) masa adam dulu naik berkilo2 juga.ni dah 8bln lebih masih 55kg,rasanya makan dah cukup banyak,tp xper la yg penting anak dalam kandungan aku nih sihat.
masuk dalam bilik doctor,adam ngan en.azmi pun ikut juga,adam macam biasa buat bilik doktor mcm bilik sendiri,aku bgtau adam,inila doktor yg sambuat dia dulu,dia pegi salam dgn doc norleen tuh,pastuh mula la jalan2 tengok barang2 yg ada dalam bilik tu.
masa doc check tuh semua ok,cuma aku tanya doc masalah yg aku hadapi baru2 nih,mujur doktor kata itu xder apa2 cuma doc bagi juga ubat takut apa2 terjadi nanti,alhamdulillah setakat ni masalah tuh tak muncul2 lagi.
adam lak dalam bilik doc tuh nampak crane mula la dia..bumblebee..doc siap tanya bummblebee tuh apa aku ckp robot dlm transformer..hehe..mcm2 la adam nih
masa scan alhamdulillah baby dah berpusing x songsang lagik & aku berharap dia x berpusing2 lagik.
doc ckp pandai lak bajet yer,2 tahun dapat sorang lagi..hehe aku mmg bajet adam 2thn nak dpt baby lagi,bkn apa umur dah meningkat,lambat2 nanti susah juga yer,masa scan tuh konpom anak aku boy, dpt la adam kawan main bola nanti.
lepas check up kami pegi beli barang baby sket lagik,aku xnak beli banyak2 sebab baju2 adam dulu masih elok lagi,aku cuma beli sikit2 jer,maklumla org baru kena juga ada barang baru ye tak?
alhamdulillah semua dah settle,cuma aku rasa berdebar2 juga utk menanti kelahiran org baru ini nanti..
Ya Allah semoga segala urusan hamba-Mu ini dipermudahkan nanti.

mama aryan

2 comments:

  1. Alhamdulilah .. lega dengar semuanya ok .. harap2 awk akan sihat sampai ke tarikh due ok . jaga diri baik2 , jgn lasak2 sgt .. koi doakan awk ye!.. miss u so much!

    ReplyDelete
  2. tima kasih la..koi pun rindukan awok,dgr citer nak naik pelamin yer?awok x jemput pun insyaallah koi nak pegi jugak nanti..hehe

    ReplyDelete