Sunday 13 November 2011

macam2 si kenit nih


anak aku yg sorang nih.sekarang pantang nampak kamera,kalu aku amik jer kamera macam ni lah jadinyer...
mesti dia senget2 kan kepala,pastu senyum2 nak bergambar..hatta kalu tengah menangis pun kalu kita tala kamera kat dia,dia sempat senget2 kepala senyum..pastu sambung nangis okeh..
penat akak..

layan jer la gambar si kenit nih...sangat merindui adam ketika ini...





mama rindukan adam...tp nak buat macammana,mama terpaksa bagi ibu jaga adam.sbb skang xder sapa yg dpt jaga adam,nak antar nursery pun pendaftaran bole dibuat bulan 12,lgpun x lama lagi mama dah nak bersalin,jd mama bagi ibu jaga adam dulu.adam duduk baik2 dengan ibu yer..mama bukan x sayang adam tp mama terpaksa.opah kan dah balik kampung.mama tau opah pun sedih nak tinggalkan adam,sebab kata opah adam budak baik,x penah buat hal..mama tau anak mama mmg baikkan,cuma kalu dengan mama jer adam nakal kan...
tiap2 hari rasa sunyi tanpa kerenah adam,tp nak buat mcm mana,aku pun xder pilihan lain.aku sedih setiap kali tinggalkan adam umah kak aku mest hari pertama dia menangis..aku pun menangis juga..sedih tinggalkan adam.aku tatau mcm mana seorg ibu bole tinggalkan anaknya selepas dilahirkan,apa xder hati & perasaankah ibu itu?ada yg kena buang dlm tong sampah,diikat dlm plastik sampah..kejam sgtkah hati seorang ibu?sedangkan aku tinggalkan anak pada kakak sekejap pun rasa dah x senang hati...
kalu bole tiap2 malam aku menangis..ntah lah manusia ni x sama kan?..
aku berharap cepatlah semua ni berlalu..agar aku tidak berpisah lama2 dengan anak aku lagi..


mama aryan 

No comments:

Post a Comment