Wednesday 10 August 2011

sangat bosan

assalamualaikum & salam sejahtera

kebosanan sedang melanda aku ni,org2 kat opis tinggal 2,3 kerat je.yg lain2 dah lama menghilang termasuk dengan penyelia sekali,haiyaa..bulan2 posa pun rajin sungguh diorg wat keje luar,apa nak buat banyak keje nak disiapkan kot tak kang xleh cuti raya lebey2 lak.ada tak ada pun aku je kat opis ni,cik ijah lak bercuti hari ni,xder sapa nak aku bercerita ni,mulut dah gatal2 nak bercakap,pagi tadi ada  la jugak sekarang ni?hmmm.. terkebil2 sengsorang depan pc ni ha buat keje,sambil baca blog org,dah penat jari2 aku menaip keje,aku cuci2 mata tengo blog masak2,tgk je la,nama nak masak mcm yg diorg masak tu memang xde la,kalu aku try pun konpom x menjadinye.
ni ha badan rasa penat sangat,letih betul,nak dibawa tido mmg bukan keje aku la nak tido kat opis ni..ye ye je aku ni kan pada hal kdg2 tu tertido juga..haha
apa nak citer ni yer?xder idea lak,hmm..pasal sikecil dlm perut ni,mcm biasa la jantina belum aku ketahui,apa2 pun yg Allah beri aku terima dgn gembira & syukur.bezanya masa peknen kan adam dulu aku kurang perihatin,bkn apa 1st peknen xtau apa2 sgt,gerakan2 dia pun aku kurang terasa,skang ni aku dah lebih perihatin,selalu rasa dia bergerak2 dulu kalu doktor tanya baby gerak tak? aku jwb je ada..tapi sebenarnya aku pun xtau bila baby aku bergerak..hehe teruk aku kan..tapi tu dulu skang x lagi.cumanya bila umur dah meningkat nih,badan x bape nak sihat sgt,asyik sakit2 pinggang,belakang,kaki,sumer adala..(dah tua aku ye..)dah la dgn si adam yg semakin lasak tu,memang memenatkan.
nak amik cuti dari keje,malas pulak,seboleh2nya aku nak siapkan keje aku ni sebelum aku bersalin nanti,kalu boleh aku xnak susahkan kawan2 yg akan m'gantikan aku nanti,biar diorg buat keje yg senang2 je.
semoga aku dpt bertahan dgn bebanan keje sekarang ni,insyaallah.

mama aryan

No comments:

Post a Comment