Thursday 18 August 2011

teruja & tak sabar

assalamualikum & salam sejahtera

heheh...apa la yg aku teruja & tak sabar sgt ni yer...sebenarnye,adik aku yg peknen sama dgn aku tu bakal bersalin pada pertengahan september ni,dpt tau lak dia bakal dpt baby girl teruja okeh..apa taknyer anak2 buah & termasuk anak aku sumernyer lelaki.jadinye x sabar nak tunggu baby girl dalam family.Adik-beradik aku ramai pompuan tiba kat anak-anak buah sumer lelaki.

 ni la adik aku ngan asben dia yg bakal dpt baby baru nanti

satu lagi adik ipar aku ngan wife dia,ira...
hehe..sorry ira,kak lah cilok gambar ni kat fb.

diorg ni bakal dpt baby pertama pada bulan 10 nanti,tp aku tatau la baby boy ke girl,mak & abah mentua aku akan sambut cucu yg kedua la nanti dan yg ketiga pd bulan disember nanti, insyallah...aku la tu hehe..apa2 pun aku doakan mummy(adik aku) & bakal ibu (ira,biras aku) akan melalui saat2 melahirkan yg memudahkan..insyaallah.
aku juga x sabar nak tau apa jantina anak aku nih..kalu boy ada la adam geng nak main bola nanti,kalu girl alhamdulillah bole kawan dgn aku.dgn adam buat kawan gaduh jek.

mama aryan

No comments:

Post a Comment