Wednesday 14 March 2012

babai otin...


assalamualaikum & salam sejahtera



banyaknyer pacifier..hah aku amik dalam google gambar ni saja nak tunjuk

masuk hari ni dah 4 hari adam x berputing,kan putingnya tertinggal kat umah kak aku jadi ni ler peluangnya utk aku tamatkan riwayat puting adam tu.aku suruh kak aku buang je puting tu.
malam pertama & kedua tu mengamuk2 jugak la dia masa tido,asal terjaga je cari2 puting dia,dapat la sekali dua babab aku kat montot dia..haha pastu pujuk2 suh dia tido semula,alhamdulillah tido juga.
malam kedua pun mcm tu gak,asal jaga je raba2 cari otin dia walapon mata terpejam.
sian pun ada tp aku harus kuatkan semangat,biar dia benti terus,x elok le dah 3thn masih nak berputing,
sebabkan tu gak la adrien pun dah x aku bg puting,tp si tenit tu ok je.
dan dah 2mlm ni adam tido ok je,dah x nangis2 lg mencari otin dia tu..lega mak ko ni.
kalu x asyik berkepit jek ngan otin dia tu..
mcm  ni hah..

aku harap lepas ni gigi adam kembali normal kalu x jarang2 jek

macam ni hah..


ngeri mak ko tgk..


mama aryan

1 comment:

  1. hehe... smga berjaya adam.. xpe, nnt gigi baru tumbuh, mudah2an elok la susunannya.

    ReplyDelete