Sunday 11 March 2012

my best friend wedding



assalamualaikum & salam sejahtera

minggu ni plan nak balik kg,tp atas sebab2 tertentu maka plan tu terpaksa cancel,tp kami tetap balik pahang jugak utk menghadiri majlis perkahwinan member aku.

pepagi bangun siapkan anak2 pastu pegi antar adrien ke rumah kakak aku,bukan aku xnak bawa adrien tp dia kecik lg,mana tau nanti hujan ke,sian lak si kecik tu.lepas antar adrien umah kak,kami gerak ke kuala kaung,lanchang,perjalanan mcm nak balik kg jugak la cuma ikut jalan lama je la nak ke karak,memula perjalanan matahari terik memancar tp dah dekat nak sampai ke destinasi hujan turun dgn lebatnya,dlm keta xder payung lak tu,yg ada cuma payung kecik je,x dapek la nak menampung kami tiga beranak ni,memula aku dah kuar keta tp hujan turun lebat terus masuk dlm keta tunggu hujan reda dulu,dah la akak berkasut tumit tinggi,nak tukar kasut lain dah xder almaklum bawa keta adik ipar,malas aku nak ngangkut kasut bebanyak nak xnak dgn kasut tinggi tu aku redah hujan abis tumit kasut tenggelam2 redhakan je la nanti bole dibasuh,sonoknyer g kenduri ni selain dpt makan kenduri sbenarnya yg paling best dpt jupe member lama,aku sendiri dah x ingat bape tahun kami x jupe,maklum je la duduk jauh2 yg duduk dekat2 pun susah nak jupe..

dah jupe kengkawan borak la tp x sempat lama sumer ada hal memasing,sedih gak aku pun nak kejar masa blk umah juga..

 inilah pengantin baru,malu2 nak suruh bergambar romantik sket..hehe

x lepas peluang nak bergaya depan pelamin,masih x cukup korum nih,ada yg belum sampai jd kami dulu yg bergambar.oitt..perut akak nampak agak muncit disitu,opss x sempat nak kaber lakkss...

yg lain2 sampai masa aku dah nak balik,x sempat nak bergambar


bila la kita dpt jupe lg yer..

apapun cikgu nor azilah..

koi ucapkan selamat pengantin baru,semga bahagia keakhir hayat..
cepat2 dapat baby ye..hehe
luv u ollsss

mama aryan

1 comment:

  1. Terima Kasih twin .. terima kasih kerana sanggup bersusah payah utk datang kenduri koi .. terharu sangat pasal ramai kawan2 yg datang .. Insya Allah pasni ada kelapangan kita buat gathering ye.. Lov u too...

    ReplyDelete