Thursday 1 March 2012

hasil kerja adam


assalamualaikum & salam sejahtera

pepagi kemas beg anak utk dibawa ke taska,tengok2 ada kertas ingatkan apa rupanya cikgu masukkan hasil kerja adam dlm beg baju tu..hmm nampak sgt mak kau malas kan? pagi2 baru nak tgk beg anak..
hah petang ngan malam mak kau sibuk nak,lepas amik korg nak memasak bagai,malam nak melayan kerenah korg sebelum tido.

si adrien ok lagi awal2 dia dah tido adam la yg lambat sikit nak tido,puas suruh tido,last2 kul sebelas baru nak lelap,itupun nak tunggu mama tido sama ngan dia,baring sebelah dia pastu nyanyi A,B,C & berzikir bagai baru dia nak lelap.

pagi ni hantar awal sikit ke taska,next week lg awal la sebab nanti aku dah keje mmg kena keluar awal la, masa bangun tido,dalam keta adam ok je,sampai kat taska teacher dah sedia menunggu,aku bg adrien,tiba kat adam dia ajak aku masuk sekali,bila dah masuk suh salam aku dia dah mula dah nangis,adoyai adam nih..aku terus je keluar,kalu tunggu kang makin menjadi2 lak, dlm keta dgr dia kata ' nak ikut..nak ikut'
xper masih baru nanti lama2 dah ok la tu.

 ini hasil kerja adam masa hari pertama kat taska,satu basikal kaler biru tu,tp tengok markah A dgn 3 bintang lg..hehe biasala budak2 cikgu mesti nak bg motivasi membinakan..

sayang anak mama,nanti belajar rajin2 ok,dah pandai nanti bole ajar adik lak.


mama aryan

No comments:

Post a Comment