Tuesday 13 March 2012

ntah bila punya masakan nih


ini ntah bila punya masakan baru nak letak dlm nih..sajer nak tunjuk la tuh masak apa,walapon rasa masakan akak tu ala2 je tetap nak tunjuk.
itu hari la tingin nak makan masak lemak ketam dgn nenas ni ha,paksa gak en.azmi pg cari nenas,nak makan masa peknen dulu x dapat.jadinya aku masak la skrg, sedap ke tak belakang citer yg penting dah masak & selamat masuk dalam perut pun.
yg en.azmi lak lepas jek aku masak mesti dia tanya ni dah amik gambar ke belum? eleh perli akak la tu..ada akak kesah?
bila aku ckp jgn la perli2,dia kata mana ada dia perli,dia cuma ingatkan aku jek takut aku lupa maklum la satu donia nak tengok masakan & nak baca blog aku ni..mencik akak tau, dia bukan tatau follower ahkak ciput jek x sampai seratus pun,mana ada satu donia pun,sedih tau..yg ada follow pun yg akak paksa sumer tu,mana ada yg rela hati nak follow pun..opss terbuka rahsia lak..ngeh3

nah akak letak lg gambar biar berbulu mata en.azmi menengoknyer...


ayam masak black pepper..tp bila aku tgk2 balik kat mana yg nampak mcm blacknyer x nampak pun..ish3 x nampak pun xper la asalkan ada rasanya.
aku curik2 tangkap guna hp jek


mama aryan

No comments:

Post a Comment