Tuesday 27 March 2012

selsema


sian si tenit nih selsema dan batuk2

mulanya adam yg selsema pastu berjangkit kat adrien ngan mama mike sekali,tp mama dah lega,adam pun agak ok cuma adrien jek yg teruk selsema & batuknya,dah la dia payah nak makan ubat,adam lak memang pantang nampak ubat belum bagi dah jerit2 minta ubat..geram dibuatnya vitamin c scots yg dibeli sebotol patut makan 2biji sehari,dia kalu boleh sebotol nak dihabiskan sehari,risau aku dibuatnya.

tengoklah makan apa pun sekarang nak suap sendiri,tadi dah siap mandi tukar baju tido pastu makan bihun sup,org nak suap dia xnak nak suap sendiri sudahnya abis baju tertumpah kuah sup,terpaksa tukar baju..adam..adam..mcm2 kerenah dia sekarang.

adrien lak manja nak lak time selsema ni alahai tengok muka kesian jek,batuk pun comel jek..hik3 puji anak sendiri lak..anak sakit pun nak kata comel gakss.

harap2 anak2 aku cepat sembuh dah x sampai hati aku tengok anak2 aku ni sakit,kalu boleh biar aku je ganti tempat diorag,biar aku jer yg sakit xpe..aku x kisah berjaga tetengah malam sbb nak jaga diorg,tp aku x sampai hati tengok diorg batuk teruk,seksa sangat rasanya..

abang ngan adik cepat baik ok..


mama aryan

2 comments:

  1. siannya adrien... cpt2 sembuh ok. teringat masa aimy kene batuk dgn selsema. nak nangis rasanya tgk dia sengsara, nk tido payah, nk buang hingus tak pandai.. tp sakit2 tu aimy masih mampu tersenyum.. tu yg lagi sedih tgk tu..

    ReplyDelete
  2. betul tu..kalu bole nak ganti tempat anak2 biar kita je yg sakit.. harap2 cepatla adrien sembuh nanti,sian tgk dia

    ReplyDelete