Tuesday 12 July 2011

baby baru lagi

assalamualaikum & salam sejahtera

semalam seorang sahabatku telah selamat melahirkan seorang baby girl yg sangat cute..ala-ala tomey nyerr die.
inilah dia baby baru tu,cute kan? nama pun best Puteri Dhia Erysha
tahniah buat suzana & fathil..
semalam ingat nak g spital tgk dia,tp rasa mcm x best lak,mesti dia masih x larat lagi,jd aku batalkan jer niat tu dulu,nanti balik kg baru aku g tgk la.
anak aku dlm perut nih ntah apa jantina dia yer? mmg rasa nak baby girl gak,tp kalu dpt boy pun x kisah asalkan sihat & sempurna.
hari ni tetiba buat contest utk adik2 kat opis nih suh cari 2 nama boy ngan girl utk nama anak aku la,kalu nama sapa2 yg terpilih aku akan bg hadiah..hehe.
perlu pikir hadiah apa yg nak diberi nanti.

wassalam

mama aryan

No comments:

Post a Comment