Sunday 10 July 2011

sukernyer dier


adam yg sangat gembira dapat kasut baru dari mummy dia,asyik nak pakai kasut jek dalam rumah.ikutkan je lah,kalu tak ke hulu ke hilir dia bawak kasut tu,nak suh buka bukan main payah lagi,tuggu dia dah jemu sket baru bole buka.tgk tu semangat nak amik gambar dengan kasut baru.
tq utk mummy (adik aku yg belikan kasut tu) adam sangat suka,mungkin sebab warnanya yg merah tu,jadinyer dah jimat duit aku xyah beli kasut raya utk adam lagi.lagipun adik aku dah belikan 2 pasang.jadi nanti aku belikan baju sajer la.
baru2 ni bibir dia pecah lagi sekali,baru je baik dari pecah dah pecah lagi,apa nak buat lasak sgt aku x sempat nak tgk,gara2 nyer panjat keta mainan dia konon nak berdiri atas keta tu,sambil bergayut kat grill lepas tu apalagi tayar keta bergolek dgn dia sekali bergolek.terhantuk bibir kat gril berdarah la menitik2 menangis la sekejap pastu nak buat lagi.ish3 x reti serik la..ikut perangai sapa la agaknyer nih...aku kah???

mama aryan

No comments:

Post a Comment